FANDOM

Kinga Zduńska
Kingaa
Płeć Kobieta
Urodziny 22.05.1984
Rodzina Krystyna Filarska-Marszałek (matka)
Zbigniew Filarski (ojciec)
Magdalena Zduńska (córka)
Mikołaj Zduński (syn)

Piotr Zduński (mąż)

Zuzia i Emilka - córki, bliźnięta

Przydomek Kinia
Zawód Psycholog, reporter
Poza sceną
Pierwszy odcinek Odcinek 4
Aktor Katarzyna Cichopek

Kinga Zduńska - postać fikcyjna, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Kinga jest żoną Piotrka Zduńskiego, matką Lenki i Mikołaja  oraz córką Krystyny i Zbigniewa Filarskich. Studiuje psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i wraz z Piotrkiem mieszka w stolicy.

FabułaEdytuj

Kinga poznała Piotra Zduńskiego w liceum w Gródku. Chodzili do tej samej klasy. Szybko połączyła ich miłość. Rodzice dziewczyny, Krystyna i Zbigniew Filarscy nie akceptowali wybranka córki, który pochodził z niezbyt zamożnej rodziny. Rodzice Piotra z kolei akceptowali związek syna. Pewnego dnia, Filarscy chcąc rozdzielić młodą parę, postanowili wysłać córkę do szkoły żeńskiej z internatem, prowadzoną przez zakonnice. Przez pewien czas Kinga i Piotrek nie mieli ze sobą kontaktu. Pewnego dnia Zbigniew postanowił przywieźć córkę do domu na weekend. Po drodze zdarzył się wypadek. Ojciec Kingi złamał kilka żeber i innych kości, a ona sama straciła wzrok. Piotrek czule opiekował się ukochaną. To sprawiło, że Krystyna, matka Kingi, zaczęła patrzeć na niego łaskawszym okiem. Zbigniew nadal myślał jednak o nim to co wcześniej. Po pewnym czasie, dzięki wsparciu bliskich i udanej operacji, Kinga odzyskała wzrok. Jej rodzice zaakceptowali jej wybranka.

Pewnego dnia Kinga i Piotrek, postanowili się w sekrecie pobrać. Tego samego dnia, tuż po ceremonii, powiedzieli o tym swoim rodzicom. Obie rodziny nie były z tego zadowolone. Filarscy i Zduński postanowili, że młoda para zamieszka u Filarskich. Teść przy każdej okazji poniżał i dokuczał zięciowi, a zwłaszcza gdy ten nie dostał się na wymarzone studia. Kinga i Piotrek w końcu wyprowadzili się od rodziców dziewczyny i wynajęli mieszkanie na ulicy Łowickiej. Ich współlokatorami zostali Magdalena Marszałek i Kamil Gryc

Pierwszy poważny kryzys małżeński, Kinga i Piotrek przeżyli gdy ich rodzice, Zbigniew i Krzysztof, którzy pracowali w jednej firmie, popadli w konflikt. Kinga i Piotrek kłócili się o to, który z ojców postąpił nieuczciwie. Wkrótce, dzięki interwencjom wielu osób, młodzi doszli do porozumienia. Piotrek znalazł pracę w sądzie, a Kinga pracę w serialu. Przez pewien czas małżeńskie życie Zduńskich układało się spokojnie, aż do czasu, gdy Piotrek zdradził Kingę z Olą, koleżanką z pracy, a Kinga, tego samego dnia, zdradziła męża z Tomaszem, reżyserem serialu, w którym występowała. Młodzi rozstali się, ale szybko do siebie wrócili, gdy zrozumieli, że nadal się bardzo kochają. Wkrótce Kinga znalazła pracę w kawiarni. Po pewnym czasie, jej pracodawca zaczął ją molestować. Zduńska rzuciła pracę i powiedziała o całym zajściu mężowi. Piotrek, wraz z bratem bliźniakiem Pawłem, wymierzył szefowi żony sprawiedliwość. Jakiś czas później Piotrek został oskarżony o gwałt przez Julię Porębską, córkę swojej starszej koleżanki z pracy, której udzielał korepetycji. Kinga, która studiowała już psychologię, pomogła Julii, gdy dowiedziała się, że ta oskarżyła jej męża o gwałt, tylko dlatego, żeby zwrócić na siebie uwagę matki.

Pewnego dnia lokatorzy zostali zmuszeni do opuszczenia mieszkania na Łowickiej. Zduńscy zamieszkali w wynajętym domu na ulicy Deszczowej. Dom ten wkrótce stał się ich własnością. Młodzi kupili go za pieniądze, które wygrali na loterii. Wkrótce Kinga zaszła w ciążę i urodziła córkę Magdalenę, którą wszyscy zaczęli nazywać Lenką. Po kilku latach Kinga po raz drugi zaszła w ciążę, jednak Piotrek nie wierzył że to jego dziecko, ponieważ kobieta była częstym gościem w domu sąsiada Roberta Lubińskiego, doprowadziło to do kłótni między Zduńskimi, lecz nie na długo, Piotrek uwierzył żonie że go nie zdradziła. Akcja porodowa rozpoczęła się gdy Piotrek był w pracy, a Kinga była sama w domu, w ostatniej chwili z Norwegii przyleciała Maria i odebrała poród. Szczęśliwi rodzice nazwali swojego synka imieniem Mikołaj. Kilka lat później Kinga ponownie zaszła w ciążę i urodziła bliźniaczki: Zuzię i Emilkę.