FANDOM

MARIUSZMECHTA 666377680

Magdalena Marszałek-Chodakowska
Magdamchodakowska
Płeć Kobieta
Urodziny 14 Września 1982
Rodzina Halina Marszałek (matka nie żyje)
Wojciech Marszałek (ojciec)
Aleksander Chodakowski (były mąż) Maciek Romanowski (syn)
Andrzej Budzyński (partner)
Przydomek Madzia
Zawód psycholog wolontariuszka
Poza sceną
Pierwszy odcinek 176
Aktor Anna Mucha

'Magdalena Marszałek'- fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Magda to była studentka psychologii, przyjaciółka Kingi Zduńskiej i jej męża Piotra, z którymi mieszkała w wynajmowanym w Warszawie mieszkaniu. Jest otwartą i pewną siebie dziewczyną, posiadającą poczucie humoru.  Mimo swojej przebojowości i temperamentu nie potrafi odnaleźć szczęścia w życiu uczuciowym.

Związki Edytuj

Ma za sobą najpoważniejszy związek z Kamilem Grycem, dawnym współlokatorem, który obecnie przebywa w Londynie. Ten krótki epizod zakończył się ciążą, poronieniem i utratą pierwszego roku studiów. Miała także romans z ojcem Kamila. W międzyczasie próbowała związku z Pawłem. Była także w związku małżeńskim za pieniądze z Saszą Maksymowiczem. W czasie choroby serca była narzeczoną byłego chłopaka Pawła Zduńskiego, lecz zrezygnowali ze ślubu ze względu na obecną wtedy dziewczynę Pawła Alę. Była żona Olka. Rozwiodła się z nim ze względu na zdradę Olka ,który ma romans z wredną i wścibską, wobec Magdy Anetą. Po rozstaniu z Olkiem wróciła do panieńskiego nazwiska i związała się z Andrzejem Budzyńskim.

Fabuła Edytuj

Madzia była członkiem Akcji Humanitarnej, organizacji z ramienia, której na kilka miesięcy była wysłana z misją do Afganistanu i Sudanu. Jest matką chrzestną Lenki Zduńskiej.

Filmy Edytuj