FANDOM

Natalia Mostowiak-Zarzycka
Nat
Płeć Kobieta
Urodziny 21 marca 1996
Rodzina Hanna Maj (córka)
Hanna Mostowiak (matka adopcyjna; nie żyje)
Marek Mostowiak (ojciec adopcyjny)
Urszula Mostowiak (przybrana siostra)
Mateusz Mostowiak (przybrany brat)

Franciszek Zarzycki (mąż)

Zawód Uczennica
Poza sceną
Pierwszy odcinek 213
Aktor Marcjanna Lelek

Natalia Mostowiak to fikcyjna postać, bohaterka serialu M jak miłość.

Biografia Edytuj

Natalia jest adoptowaną córką Hanki i Marka. Jej przyjaciółką i przybraną siostrą jest Ula Mostowiak.

Osobowość Edytuj

Natalia jest niezwykle wrażliwą i empatyczną osobą. Po raz pierwszy poczuła się szczęśliwa w domu Mostowiaków, gdzie została otoczona miłością.

Historia Edytuj

Dziewczyna spędziła dzieciństwo w domu dziecka w Józefowie (w tym samym, w którym wychowała się Hanka). Hanka zobaczyła w Natalii siebie sprzed lat i postanowiła adoptować dziewczynkę.

Natalia cierpi na chorobę jelit, przez co kilkakrotnie przebywała w Centrum Zdrowia Dziecka.

Fabuła Edytuj

Po tragedii jaką była dla Natalki śmierć Hanki, wraz z Ulą przeprowadziły się do swojej cioci Anny. Obie dziewczyny uczęszczały do szkoły policyjnej. Dziewczyna zaszła w ciążę z chłopakiem Darkiem, który nie chciał mieć nic wspólnego z dzieckiem. Natalia postanowiła urodzić i wychować dziecko jako samotna matka. W dniu matury urodziła córeczkę Hanię w samochodzie Franka Zarzyckiego w lesie. Od tego momentu rodzi się między nimi uczucie i Franek wraz z innymi członkami rodziny pomaga w wychowywaniu dziecka Hanny Maj. W 2017 roku wzięła ślub z Frankiem. Wyjechali do Bielska w którym obecnie pracuje jej mąż.